sobota, 26 maja 2012

orchid in her hair


Hej kochani! Wczoraj byłam na wieczorze panieńskim mojej siostry, a dzisiaj mała kreacja weselna. Jest to jednak tylko inspiracja, bo sukienkę mam inną. Nie wiem czy się pochwalić, czy pokazać już po zabawie ;) Dzisiejsza stylizacja to bardzo letnia sukienka kupiona w H&M w promocji z 120zł na 60zł :) Więc się nawet nie zastanawiałam. Sukienka jest z motywem storczyków, stąd też storczyk we włosach. Do tego szpilki i kopertówka, którą dostałam jakiś czas temu i nie miałam okazji jej wykorzystać do żadnej z moich stylizacji. Buźkaaa!! xxOla

fot. Anna Chmielewska
kopertówka/handbag TKMaxx ; sukienka/dress h&m; buty/shoes ccc

5 komentarzy:

  1. jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. I just love it! Would you like to follow each other on GFC and like on facebook page? Kisses

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy