niedziela, 20 maja 2012

Recenzja - CARMEX moisture Plus PINK


Hej dzisiaj zapraszam na recenzje! Niedawno otrzymałam od firmy Carmex Polska balsam do ust dokładnie ultranawilżający Moisture Plus.
Z produktami Carmex zapoznałam się jakiś czas temu i bardzo je lubię. Jednak z tym balsamem spotkałam się po raz pierwszy, może dlatego, że nigdzie nie mogłam go kupić.


Lubicie budyń? Pewnie odpowiedzi byłby tu podzielone, ale chyba każdy lubi przyjemny waniliowy zapach tego deseru. Tak właśnie pachnie ten balsam. Słodka, cukierkowa, ale nie męcząca - delikatna woń. Dostałam balsam o transparentnym odcieniu różowym - bardzo subtelny kolor. Balsam aplikuje się bardzo łatwo, końcówka sztyftu jest wyprofilowana ułatwia to nam smarowanie. Działanie czyli ochrona, nawilżenie - super! Jestem zadowolona, produkt dla mnie spisuje się idealnie w każdych warunkach. Nie wiem jak z wydajnością, używam od ponad tygodnia - dzień w dzień jeszcze się nie skończył uff;)

Więcej o produkcie na: http://poland.mycarmex.com

Dziewczyny polecam również Wam inne balsamy Carmex, które przetestowałam zazwyczaj są to tubki - original, truskawka, wiśnia.. Przymierzam się do nowych zapachów - mięta oraz jaśmin, ale jeszcze w moim Rossmanie nie znalazłam.

No właśnie gdzie kupić; ja kupuje w Rossmanie, wiem że też w Super-pharmie są i w drogerii Natura.
Koszt tubki sztyftu czy pojemniczka to 8.99 czasem są promocje na 7.99 :) Polecam również na opryszczki - podobno działa i to świetnie! Polecam na kąciki, zajady etc.

Dziękuję Panu Pawłowi za ten miły prezent w postaci balsamu Carmex.

xxOla






Wiadomość z ostatniej chwili: wygrałam nowe smaki Carmex na facebookowym fanPagu CARMEX POLSKA aaaaa! Kocham Carmex :))))))))))))

Zapraszam również do moich aukcji na allegro: ALLEGRO



3 komentarze:

  1. Ślicznie:) Pasuje taki kolor ust do blondynek!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ladne usta :)

    malamajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy