wtorek, 22 maja 2012

SpringFlower_shirt


Hej! Korzystając z faktu, że jutro mam nieoczekiwanie wolne od uczelni, a słońce jeszcze było za oknem wyciągnęłam siostrę na spacerową sesję, by pokazać Wam nowy "łup" ;) Mianowicie lekka bluzka z kwiatkami wpadła mojej siostrze ostatnio w dłonie w second handzie. Kosztowała niecale 10zł. Na początku jakoś mnie nie zachwyciła, ale przekonałam się, że to kolejna perełka z sh, jak tylko ją przymierzyłam. Zestawiłam ją ze spodenkami khaki, żeby nie było za cukierkowo ;) Włożyłam nie zastanawiając się nad spójnością zestawu wygodne buty, sandałki na stabilnym obcasie to idealne buty na spacer w taką pogodę! Buziaki! :) xxxOla







fot. Aneta Chmielewska
bluzka/shirt sh / spodenki/shorts atmosphere / buty/shoes zara

10 komentarzy:

  1. esa blusa es fantastica

    www.infinitawishlist.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful blog!!!
    In you want visit my blog

    www.lefamilledelamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz ! bluzeczka jest fantastyczna , uwielbiam jej kolor <3

    pozdrawiam

    Daggi
    http://daggisway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piekna urode:) bluzka fantastyczna:)
    P.S. dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka jak najbardziej w moim typie, świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ!!!

    ZAPRASZAM SERDECZNIE DO MNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice top! so ramantic!

    Elenika
    http://diariodemiarmario.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna bluzka :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy