wtorek, 26 czerwca 2012

Lace Dress



Hej kochani! Dosyć dawno mnie tu nie było, ale muszę Wam się pochwalić, że już po obronie dyplomu. Bywało ciężko, ale efekt końcowy był zadowalający. Teraz już z czystym sumieniem mogę poświęcić czas blogowaniu:) Przygotowałam mały set składający się z koronkowej sukieneczki którą możecie kupić na allegro u mnie (LINK). Do tego ubrałam kurteczkę z h&m w kolorze kawy z mlekiem i cieliste buty. A i naszyjnik! Bardzo nowoczesny, transparentne kule które pasują do prawie każdej kreacji! :) To się nazywa mądry zakup :)
Podczas robienia zdjęć, byłam trochę (bardzo) niewyspana mam nadzieję, ze tego nie widać i już się cieszę, że nie muszę zarywać nocek :))) Nie ma to jak wakacje...

fot. Marek Piechuła
sukienka/dress - hooch, kurtka/jacket - h&m, buty/shoes - noname, naszyjnik/nacklace - carry


3 komentarze:

  1. sukienka powala, ale szczerze mowiac nie moge oderwac wzroku od twojej slicznej buzi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zestaw wygląda na przypadkowy, jesteś dziewczyną ładną i naturalną, ubraną jednak beznadziejnie, po pierwsze te kolory nie wydobywają Twojej urody, po drugie sukienka i marynarka wyglądają bardzo niechlujnie, jak schodzone, sprane, po prostu mega sfatygowane, dodatkowo po sukience widać, że jest uszyta gorzej niż ubranko dla lalki, rozumiem, że miało być niedrogo, ale w czymś takim nie da się być stylowym, na koniec biżuteria - wygląda na to, że ten naszyjnik miałaś właśnie pod ręką, bo jego pojawienia się tutaj nic nie uzasadnia, tylko przypadek, zadajmy jeszcze pytanie, czy ten zestaw jest modny? nie, to raczej zlepek popularnych wśród blogerek tendencji ostatnich paru lat

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy