niedziela, 5 sierpnia 2012

little pink bow



Cześć po raz drugi! Nie było mnie tu jakiś czas może dlatego staram się to jakoś zrekompensować ;) Dlatego oprócz koktajlu mam dla Was dzisiaj stylizację. Stylizacja oczywiście letnia, na specjalne okazje. Dlaczego? No, nie wyobrażam sobie biegać w 15cm szpilkach na zakupy ;) Zmieniając obuwie jak najbardziej na prawie każdą okazję.
Fryzura to projekt Anety Chmielewskiej zainspirowany tym filmikiem - LINK














stylizacja/ fryzura/ fot. Aneta Chmielewska
buty/shoes bershka, szorty/shorts sh, bluzka/shirt Mohito, zegarek/watch asos, torebka/handbag TK Maxx

20 komentarzy:

  1. elegancja!!! cudowne buty! piekny róż!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna bluzeczka! a fryzura - cudo!! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna fryzura. uwielbiam też Twoje buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, piękna fryzura. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. really nice outfit :)
    love it all :)

    I follow your blog now :)

    visit my blog :)

    tamaritza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow !!!

    przepiękny look !!!!!!!

    a te spodenki cudowne !


    pozdrawiam serdecznie

    MArcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cuuuudowne buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyno!!! Śliczna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi sie :) a zwłaszcza zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) całość bardzo mi się podoba :) świetne szorty i sandały:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja i fajny nagłówek :)

    OBSERWUJE i Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A widziałaś zdjęcie, z którego rysowałam?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ! Delikatnie i z pazurem zarazem :)

    Pozdrawiam :)
    hihi.. jestem setną obserwującą :)


    http://magnesstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie!bardzo podobasz mi sie w takich jasnych stylizacjach,bardzo Ci to pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna spódniczka i fryzura!!!

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy