wtorek, 18 września 2012

aztec print


Hej kochani! W końcu zebrałam się na nowy post. Zbierałam się długo, ale zawsze coś na mojej drodze stanęło  czy to myszka o której pisałam na naszym facebooku czy też niestety brak fotografa. 
Dzisiaj luźny, kolorowy post z sukienką w azteckie wzory. Do tego bardzo wygodne EMU w których chodziłabym nawet po domu i zegarek o którym już na blogu była mowa.
Podczas zdjęć miałam lekko mokre włosy stąd ten nieład, ale mam nadzieje że cały set się podoba! Do następnego razu! buźka, Ola



fot. Marek Piechuła
Sukienka/Dress VeroModa - Zegarek/Watch Allegro - Buty/Boots CocoPerla - Marynarka/Jacket sh


20 komentarzy:

  1. Ładny outfit. Sukienka bardzo ładna jest *.*

    OdpowiedzUsuń

  2. świetna sukienka:)

    pozdrawiam
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W EMU chodzę tylko po domu- kapcie idealne.

    Ładna sukienka, dobre zestawienie z neonowym kolorem rajstop ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne rajstopy. :) bardzo mi się podoba jak wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam tu z modnejpolki i zaobserowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka ! Pięknie wyglądasz :)


    zapraszam do mnie
    http://superbrunetkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna sukienka , ciekawy wzorek ;)

    zapraszam : strange-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, ja z modnej polki obseruję;)
    zapraszam też do mnie:)
    piekne kolory:)
    uroczy wzór

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka :) chociaż ja pewnie zestawiłabym ją z czymś innym ;) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest świetna, fajnie wygląda z emu :) rajstopy dla mnie trochę zbyt infantylne :p

    obserwuję i pozdrawiam :*
    www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za wszystkie komentarze ;) no jakby każda miała tak samo łączyć, zestawiać to by moda była nudna ;) w każdym razie ten zestaw był stworzony impulsem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Join Estée Lauder Giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/09/giveaway-iii.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka:))

    Zachęcam do obserwacji bloga;) zrewanżuję się;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest fenomenalna. :D



    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się Twoje buty!

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego męskiego bloga :)
    'Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie mi się podobają wzory na Twojej sukience!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cześć. świetny blog! ;)

    +zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję i liczę na rewanż ;) pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. trafiłam tu z ModnejPolki i muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej. mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy