wtorek, 9 października 2012

crazy aless in bubble world



Cześć :) w końcu coś dodaję, mam nadzieję, że tęskniliście ;)
Zimno za oknem, codziennie rano mam "ulubiony" problem - co ubrać, by południem nie było mi za ciepło ;) dzisiejszy post mniej fashion, bardziej by się przypomnieć :) ...by coś napisać. 

Znalazłam w końcu pracę i stąd też tak leniuchuję z blogowaniem.. Po tak długiej przerwie, po tak długim wylegiwaniu się w łóżku do 10 czy 11... teraz trochę dyscypliny i samozaparcia mi się przyda. 
Projekt w jakim uczestniczę jest bardzo miły i przyjemny, dlatego też sama praca jest idealna, może nawet wymarzona. Słyszeliście o Bubble Tea? Są to napoje na bazie herbaty, ze słodkimi dodatkami żelek, kulek owocowych, jednymi słowy bardzo smaczne i ciekawie. Przy takim porojekcie uczestniczę, dopiero się rozwijamy dlatego bardzo zachęcam do polubienia fan page CRAZY BUBBLE.

xx, Ola


fot. Aneta Chmielewska
sukienka allegro




14 komentarzy:

  1. śliczne zdjecia!!!! powodzenia z bublami

    OdpowiedzUsuń
  2. super, bardzo dziewczęco:) ślicznie wygladasz.

    Trafiłam tu z akcji wspólnej obserwacji na Modnej Polce, obserwuję i licze na to samo:)

    http://rougelipstickstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka ;) zapraszam do siebie na http://myhopefornewbeginning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladasz bardzo uroczo :) swietnie! przypominaj sie przypominaj, byle jak najczesciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog! Trafiłam tutaj z Modnej Polki, obserwuje i mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych:) Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog! Trafiłam tutaj z Modnej Polki, obserwuje i mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych:) Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stylizacje i kobieta.Z wielka przyjemnością obserwuje i liczę na rewanż :))
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy