sobota, 3 listopada 2012

Giorgio's


Cześć kochani! Nigdy nie byłam przekonana do kapeluszy, ale w ostatnim czasie stałam się ich fanką i kolekcjonerką. Mam ich już kilka, a niektóre z nich zostały nawet kupione bez zastanowienia. Może jeszcze kiedyś znajdą się tu w jakiejś stylizacji lub założę udając się z wizytą do brytyjskiej królowej:) Póki co dzisiejszą stylizację tworzy kapelusz niedawno prezentowany na moim fan page'u zestawiony z chyba najlepszą w moim życiu (:)) zdobyczą z secondhandu - koszulą od Giorgio Armani. xOla







fot. Anna Bortkiewicz
shoes/buty lasocki, bag/torebka TK Maxx, coat/płaszcz H&M, shirt/koszula Giorgio Armani, shorts/spodenki reserved , hat/kapelusz F&F, necklace/naszyjnik house 

16 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz! Ja też uwielbiam kapelusze!:)
    http://jestemvanessa.blogspot.com/
    PS moze poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. noś kapelusze, bo wyglądasz w nich świetnie! a koszuli to zazdroszczę :P wrrr

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, zapomniałam dodać, że koszulę znalazłam na wadze ;)) to tym bardziej cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, a Twój nagłówek miodzio!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw przypadł mi do gustu ;)
    obserwuję i zapraszam do mnie ;http://patiissiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny styl, ciekawe stylizacje :)
    Czego chcieć więcej :)

    A torebka jest genialna :)

    Pozdrawiam
    angelops

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak obiecałam to obserwuję. Przypominasz mi jedną znaną blogerkę :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy zestaw, ślicznie Ci w kapeluszu.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Very beautiful outfit. Love the hat, the bag and the colours. You look wonderful! x

    OdpowiedzUsuń
  12. super kapelusz!

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie!<3 połączenie kolorów świetne:)
    kapelusz i torebka genialne<3

    OdpowiedzUsuń
  14. awesome look!

    xx

    http://spoonfulofdiamonds.blogspot.com
    http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja :) Ładnie Ci w tych kolorkach :) Chętnie porobiłabym Ci fotki ;) OBSERWUJĘ :)

    Zapraszam do siebie i do podążania za mną :)

    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog! :)
    Znalazłam Cię na ModnejPolce, będę obserwować z wielką chęcią, zapraszam również!

    Pozdrawiam, Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy