czwartek, 8 listopada 2012

post z prośbą



Cześć dziewczyny :) 
Pamiętacie posta z recenzją DOVE- aby kobiety czuły się piękne każdego dnia? Dzisiaj nawiązując piszę do was z prośbą! Mam fajną okazję, by wygrać lustrzankę która byłaby zbawienna dla mojego bloga :) ...i nigdy bym już nie napisała tekstu na facebooku "nie mam aparatu nie ma posta:(". Macie facebooka? ..bardzo bym prosiła Was o głosy na zdjęcie Aleksandry Chmielewskiej :)


Chętnie odwdzięczę się tym samym, wezmę udział w konkursie itp. :) 
Głosować można od dzisiaj przez tydzień czyli do 15 listopada dodam, że codziennie można głosować:) 



Dziękuję za wszystkie głosy :) 



ps. jest to konkurs Dove, czyli czysto, delikatnie  :) 
bez żadnych spamów na tablicy ;)

oto moja miłość do Dove ;)

12 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia! Trzymam kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj. ciekawy post. obserwuję.
    zapraszam do mnie: http://nothingobliges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. www.imcarlaa.blogspot.com , zapraszam :)
    świetny blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I like this post so much: Dove products are great!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    InLoveWithFashion giveaway!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Love Dove products.*_*
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Hеy νerу niсe site!! Man .. Excеllent .
    . Wonderful .. I will bοokmarκ your web ѕіte and take the feеds alsо?

    I am satiѕfied to ѕearch οut a lot of useful іnfo
    here within the submit, we wаnt wоrk out extra strategies on
    this regard, thanκ you fοr shaгіng.
    . . . . .
    Also visit my webpage - carsautoauction.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nice blog. That's exactly what I was looking for.
    Also visit my site - canapé pas cher

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnilyśmy się, ale następny razem zagłosujemy!
    Fajny blog!

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy