środa, 26 grudnia 2012

classic set

Hej, nadszedł czas na świątecznego posta, ale nie z prezentami. Spokojnie ten jeszcze będzie, nie omieszkam się pochwalić nowościami;). Dzisiaj świąteczny outfit. Prosto, klasycznie, elegancko. Tym razem postawiłam na złoto i czerń. I bardzo się dobrze czuję w takim zestawieniu, powiedziałabym bezpiecznie, bo taki zestaw nie może się nie udać ;) 

Jednak dzisiaj wszystko było "na szybko", bo wraz ze świętami przybył do mnie katar i ogólne przeziębienie. Dlatego też wszystko w nieładzie, włosy, makijaż.. a sesja ta trwała z 2 minuty i zdjęć nie było aż tyle, by wybierać i wybrzydzać - ale się udało ;)
xxOla








fot. Aneta Chmielewska
sukienka/dress reserved - kurteczka/jacket mohito - naszyjnik/necklace światspinek - zegarek mechaniczny/watch akribos - buty/shoes bata


7 komentarzy:

  1. Jest w tym zestawie coś ciekawego, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, podoba mi się. Jest francja- elegancja :) Narzuta z mohito super wygląda. Ale moja droga, nie biegaj taka pół naga bo chora będziesz cały czas :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. zegarek, łańcuszek albo i kilka łańcuszków i torebka są świetnee!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna marynarka :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja,śliczna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw bardzo w moim stylu. A zegarek i żakiet urzekły mnie totalnie!

    www.confassion.pl

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy