niedziela, 9 grudnia 2012

De Kleine Krokodil


Cześć!
Dzisiaj postanowiłam w 100% wykorzystać swój wolny dzień. Oczywiście wyspana, z nową i świeżą energią stworzyłam nowy zestaw! Taki codzienny, klasyczny z małym pazurem. 
Czerwony Rudolfi nos chyba zrozumiały ;) xx Ola 

Zapraszam na mojego facebooka


fot. Anna Bortkiewicz

buty/shoes deichmann - legginsy/leggings calzedonia -  sweter/sweater only (sh) - narzutka/jacket promode - naszyjnik/nacklace promode - torebka/bag emme trenta(sh) - czapka/beanie markecik

14 komentarzy:

  1. szaaalona - 15 a Ty w sweterku z dziurami !przeziebisz sie jeszcze wnusiu a wtedy nawet moja herbatka Cie nei uleczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw faktycznie z pazurrrrem ale całość ociepliła ta pszczółka przy torebce! Świetny set! i Spodnie kupuje w całości!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw,legginsy i sweter super :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam sie w leginsach, sa nieziemskie, calosc wyglada mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, Czerwony Rudolfi jak najbardziej zrozumiały, choć nawet bym na niego nie zwróciła uwagi, jakbyś nie napisała w tekście. :D Najbardziej moją uwagę zwrócił sweterek, czapka i buty - fajnie, zimowo się prezentujesz! :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look! Was it cold there? I love the snow!

    OdpowiedzUsuń
  7. No no no, bez płaszcza :D Jakie poświęcenie dla bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne leginsy! kocham ten wzór

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te buty!
    Podoba mi się jeden kolorystyczny akcent na torebce !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądasz! Podoba mi się to, że cała stylizacja jest utrzymana w biało-czarnej kolorystyce :) Komponuje się to świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy