piątek, 7 grudnia 2012

News!

Cześć! Przez czas mojej nieobecności pojawiło się parę nowości o których chciałabym napisać i podzielić się tymi cudownymi wiadomościami :) Może zaczniemy od Dove ;) dzięki wszystkim głosującym może nie wygrałam głównej nagrody, ale zajęłam 6 miejsce i wygrałam zestaw od Dove.. jeszcze go nie otrzymałam, ale jak to zrobię na pewno pokaże tu czy na facebooku. Także dziękuję bardzo wszystkim którzy poświecili swój czas by oddać głos na moje zdjęcie. 
Kolejną miłą rzeczą jaką chciałam napisać to nowa współpraca! Bardzo miło mi ogłosić, że pracuję z marką buytrends.com :) Bardzo cieszy mnie ta współpraca! I wszystkie rzeczy z ich strony bym chciała mieć w szafie ;) Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu oraz do działu SALE, który jest obłędny! Cieszę się że współpracuje z teamem buytrends.com dlatego będzie to częsty gość w moich postach! 
I taki nieoficjalnie news, że wygrałam coś... lubię wygrywać.. ;) I chyba w końcu będę zawsze miała coś by uwiecznić sytuację i zamieścić ją na blogu ;))))) Info też jak otrzymam - pokażę! :)

Z nowości chciałabym Wam pokazać parę rzeczy :) 
New things:

narzuta z promode, wieszak tesco ;)

biżuteria promode

leginsy ze wzorem węża czego za bardzo tu nie widać.. ale są super!


bluzeczka.. która trochę szarpnęła budżet, ale trudno było się powstrzymać ;)



with sister, 100 lat Mikołajku :*

fot. Jarosław Bortkiewicz/ Marek Piechuła/ ja



5 komentarzy:

  1. Dla takiej bluzeczki warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Ola i cała otoczka :) Pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  3. super nowości !

    pierwsza narzutka - cudna !!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)
    PS - u mnie konkursy mikołajkowe ;)


    OdpowiedzUsuń
  4. z siostrą jesteście jak dwie krople wody! :) bluzeczka z koronką - marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba promod a nie promode...

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy