niedziela, 13 stycznia 2013

31. Plebiscyt na Najlepszego Sportowca Zabrza zakończony!

fot.głoszabrza24.pl

Wczoraj wieczorem w zabrzańskiej hali MOSiRu odbył się 31. Plebiscyt na Najlepszego Sportowca i Trenera naszego miasta, wieńczący ponad miesięczne głosowanie czytelników Głosu Zabrza i Rudy Śląskiej. Wśród nominowanych byłem także i ja, więc do końca plebiscytu gorączkowaliśmy się, czy uda zakwalifikować się do TOP 10 laureatów konkursu. Na szczęście udało się.

Co więcej, ostateczny wynik przerósł nasze oczekiwania. Gdy podczas gali rozpoczęto wręczanie nagród, z radością i nieskrywanym zaskoczeniem przyjąłem wiadomość, iż w tak wyrównanym gronie sportowców udało mi się zająć VIII miejsce.

W tym miejscu pragnę szczerze podziękować wszystkim, którzy na mnie głosowali. A z wyników mogę wywnioskować, że oddanych na mnie głosów było bardzo dużo. To wielkie wyróżnienie a także satysfakcja, że ludzie doceniają wysiłek mój i całego zespołu JMP Racing. Podziękowania dla głosujących tym większe, iż bez ich zaangażowania ciężko byłoby osiągnąć taki wynik z zabrzańskim plebiscycie. Mamy nadzieję, że nie zawiedziemy pokładanej w nas wiary. Do zobaczenia w nowym sezonie!

Zachęcam wszystkich do polubienia naszego zespołu JMP Racing na facebooku

Marek



fot. głoszabrza24.pl









z lewej Filip Wichman


fot.głoszabrza24.pl / wszyscy laureaci plebiscytu


4 komentarze:

  1. suppppppper!!! Marek gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog o modzie, a tu taka gafa odnośnie savoir vivre`u. Zawiodłam sie. Jak Ola mogłaś nie zwrócić Markowi uwagi.

    Savoir vivre: posiadanie marynarki wiąże się z zasadami jej noszenia:
    Ostatni guzik powinien być zawsze odpięty, spełnia on funkcję estetyczną.

    Kaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, zgadza się. Jednak marek to ciamajdka-modowa, nie interesują go trendy, nie lubi chodzić po sklepach.. a jesli chodzi o guzik to już gafa taka typu dobrych manier, a zaznaczam że czytał zasady etykiety przed balem;) no niestety stres jaki go zjadł przed ogłoszeniem wyników może go tłumaczyć przynajmniej w moich oczach:) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna stylizacja! :)
    http://www.okomody.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy