sobota, 12 stycznia 2013

black or gold


Mimo, że przesadne oversize'ey nie sprzedają się najlepiej (o czym może świadczyć kolekcja MMM dla H&M), to ja ostatnio widząc na second -handowym wieszaku płaszczyk od razu rzuciłam go do koszyka. Może dlatego, że lubię jak coś połyskuje, a złote guziki przy granatowym płaszczyku są wręcz klasykiem, który chciałam mieć w szafie. 
Kalosze jakie mam na sobie są z firmy CHOOKA. Są cudowne, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Cały czas szukałam idealnych kaloszy.. cały czas "polowałam" na huntery.. Firma Choocka produkują bardzo dobrej jakości buty (porównywalnie dobre jak huntery), z kauczuku, jednak niestety zmuszona jestem sprzedać buty gdyż są za małe.
Zainteresowanych zapraszam na maila cena: 150zł rozmiar 37,5. 

Dzisiaj z Markiem wybieramy się na Bal Sportowca :) Marek został laureatem w Plebiscycie na Najlepszego Sportowca 2012 w moim mieście. Trzymajcie kciuki i miłej soboty! 

xxOla








fot. Aneta Chmielewska
marynarka/jacket Escada (sh) - kalosze/rainboots chooka - sweter/sweater non - pasek/belt oodji - szal/scarf primark

11 komentarzy:

  1. za te palety z tyłu ile byś chciała ?

    Krzysztof
    paletyopolskie.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękny płaszcz, cudo!
    świetna stylizacja, uwielbiam :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your style is amazing! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie wyglądasz ;) Piękna torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny płaszcz!i masz bardzło ładne ombre:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalosze stylistycznie podobne do moich hunterów '"wężowa skórka". jestem ciekawa, czy też tak ciężko się ściagają. Masz z tym problemy? Ja czasami musze korzystać z pomocy...:(

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy