czwartek, 3 stycznia 2013

Nowy rok, nowe wyzwania...

Witajcie! Dawno nic nie pisałem, pozostawiając Oli wolną rękę w prowadzeniu bloga. Można wręcz było odnieść wrażenie, iż Racing w tytule pozostaje tylko z racji tego, że pod tą nazwą blog funkcjonuje od samego początku i nierozsądnym posunięciem byłaby jej zmiana. Ale spokojnie. Jestem, mam się dobrze i postanowiłem podzielić się z Wami nowościami z dziedziny wyścigów.

Mamy nowy rok, a w związku tym także postanowienia noworoczne i różnego rodzaju plany, które chcemy zrealizować w ciągu najbliższych 365 dni. Tak samo jest w przypadku JMP Racing. Sezon 2012 był dla nas skokiem na głęboką wodę. Choć ostateczny wynik na papierze wygląda imponująco, obecnie pracujemy nad tym, by poprawić wszystkie niedociągnięcia, jakie trapiły nas na przestrzeni ubiegłorocznych zmagań.

Cele na sezon 2013? Prawdę powiedziawszy nie nastawiam się na żaden konkretny wynik i to samo mówię osobom, które współtworzą JMP Racing. Po prostu chcę, by nadchodzący sezon był pełen solidnych wyników, szybkiej i dobrej jazdy oraz niskiej awaryjności sprzętu (ze szczególnym uwzględnieniem zatarć silnika). Ja z kolei dam z siebie wszystko, by osiągane rezultaty były jak najlepsze.

To tyle na chwilę obecną. Dodam jeszcze, iż JMP Racing posiada nowe logo. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Trzymajcie za nas kciuki ;-)


1 komentarz:

Followers / Obeserwatorzy