niedziela, 17 lutego 2013

pepitka


Cześć! Ostatnio miałam dzień wolny i wybrałam się do second-handu. Szukałam, szperałam i natknęłam się na tą kurteczkę w pepitkę. A co mi tam, wzięłam ją od razu. Elegancki wzór, dzięki Coco Chanel szalenie modny. Nie wszyscy jednak mają odwagę ją nosić. Motyw ten nieco dodaje kilogramów, ale dzięki temu, że owa kurtka nie jest w klasycznych kolorach czerni i bieli staje się młodzieżowa i na co dzień. Mam nadzieje, że spodoba Wam się moje zestawienie :) Trzymajcie się!

Ola





spodnie/trousers h&m - kurteczka/jacket sh - bluzka/shirt zara - buty/shoes deichmann - naszyjnik/nacklace FR& shop - torebka/bag allegro - apaszka/scarf sh - kolczyki/earrings h&m
zapraszam wszystkich
do głosowania na mnie w konkursie na fryzurę w stylu HIGHTECH :)

zobaczcie jaką dałam fryzurę i trzymajcie kciuki


dziękuję za głosiki :)

15 komentarzy:

  1. Wyglądasz wspaniale, jestem zachwycona Twoją stylizacją:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie! Kurteczka ma ciekawy wzór :).

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta kurteczka, cały look też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the outfit!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna marynarka i te kolczyki- MEGA!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow również ani chwili bym się nie zastanawiała, żakiecik jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo inspirujące zestawienie! Jest pięknie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna apaszka :)
    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy