środa, 27 lutego 2013

simple classic


Zestaw jak najbardziej klasyczny i na co dzień. W moich ulubionych kolorach ziemi.
Kurteczkę z futerkiem kupiłam w second-handzie. Po ściągnięciu futerka, mamy klasyczną marynarkę. Natomiast torebkę wygrzebałam z szafy, nie jest to obecna kolekcja. 

Zapraszam na facebooka FR&SHOP'u skąd pochodzi biżuteria zestawu.

Ostatnio jestem bardzo pociągająca nosem i mam nadzieje, że aż tak tego nie widać. Trzymajcie się!
xx Ola


PS. pamiętajcie możecie głosować na mnie - nie trzeba się logować wystarczy kliknąć
chociaż już i tak małe szanse mam, ALE najważniejsze, że dopóki się walczy jest się zwycięzcą więc zapraszam:
GŁOSUJ :)

dziękuję wszystkim za głosikiiiiii :)








fot. Aneta Chmielewska
kurteczka/jacket taifun (sh) - bluzka/shirt pretty girl - naszyjnik/necklace FR&SHOP - spodnie/trousers H&M - buty/boots markecik - torebka/bag bershka



11 komentarzy:

  1. musze przyznac, ze bardzo ladnie wychodzisz na zdjeciach !

    Zapraszam domnie :)
    Pozdrawiam,
    L x

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Fajnie że połączyliście swoje pasje w jednym miejscu. Bardzo podobają mi się stylizacje:)
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji
    http://allaboutwomanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarka+futerko extra wygladają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja fajnie zrobiona kolorystycznie .

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw :).
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie. Bardzo ładna koszula.
    Zapraszam do mnie - blog o odchudzaniu, cwiczeniach, zdrowym trybie zycia i nie tylko ! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie bluzeczka śliczna bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy