środa, 10 kwietnia 2013

news & outfit


Dzisiaj post z kolejnymi nowościami, o których na bieżąco piszę na facebooku i mały dzisiejszy outfit z przeziębioną Olą, bardzo pociągającą ..nosem! ;)
Gdy wchodzę do sklepu Parfois mam ochotę wykupić wszystkie torebki i portfele, a i o zegarkach nie wspominając.. Także w końcu zrobiłam sobie dzień dla siebie i mam! Piękny kuferek z motywem węża i o delikatnym kolorze skin. Na drugi dzień wróciłam, by kupić funkcjonalny portfel, bo w moim nagromadzenie paragonów czy ze stacji benzynowej czy ze zwykłego spożywczego powodował fakt, że podczas płacenia przy kasie nie mogłam znaleźć karty płatniczej. Teraz mam bardzo fajny organizer, gdzie wszystko ma swoje miejsce. 

Co więcej na urodziny od Marka dostałam szczotkę Tangle Teezer. Bardzo fajna rzecz, włosy rzeczywiście od pierwszego stosowania są dużo gładsze! Na pewno jest to coś czego nie może zabraknąć u dziewczyn o długich, ciężkich do rozczesania włosach. Także polecam!
Kolekcja perfum poszerzyła się o Truth CK (dziękuje ciociu ;))) Jest to także prezent urodzinowy. Perfum utrzymuje się bardzo długo, a jego zapach jest wyjątkowy, świeży i bardzo intrygujący!

Miło mi poinformować, że FASHION-RACING wczoraj (09.04) miał swoje 2 urodziny! :)
Happy Birthday to my blog!
I co na te urodziny życzyć? Więcej postów z Markowymi stylizacjami i ja się o to postaram! :)

xx Ola


http://www.parfois.com/index.php?pais=pl&id=51&idp=9393
http://www.parfois.com/index.php?pais=uk&id=51&idp=7554








fot. Aneta Chmielewska
shoes/buty dash44 - leggings/leginsy allegro - sweat/bluza FR& Shop - jacket/kurteczka h&m% 

Bluzę z outfitu ze sklepu FR& Shop wystawiona na licytację od 1zł  !!!! :))))
BLUZA

ostatnia sztuka, rozmiar S

Zapewniam, że jest fantastyczna!  :)



5 komentarzy:

  1. bardzo fajna torebka i portfel :) pasuja do siebie jak ulał:D podobaja mi sie Twoje włosy!!! :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    czyżbym dostrzegła perfumy Desire Me od Cascady?:) Czy to Absolutley Me? Chyba te:)
    Uwielbiam je;)
    Fajna, luźna stylizacja;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy