wtorek, 30 lipca 2013

DIY - Pocalunek Klimta, torebka

Dzisiaj mój pierwszy tego typu DIY.
Pokażę Wam jak nadałam drugie życie małej złotej torebeczce, zanim zrobię sobie z nią outfit. 
Jest to moja zdobycz z secondhandu, za ok. 2 zł. 

Co potrzebujemy:
1. klej typu wikol, ja używałam kleju Magic
2. Serwetki 
3. Oczywiście torebki lub innej powierzchni, którą chcemy upiększyć. 

Smarujemy klejem

Bardzo dokładnie i równomiernie. 

Wybieramy serwetkę. Jeśli jest to nasz pierwszy tego typu DIY najlepiej wybrać pstrokatą, gdyż zagniecenia nie będą widoczne. 

Rozdzielamy serwetkę, tak żeby przykleić tylko jedną część. 

Kleimy i nie przejmujemy się zagnieceniem, bo po wyschnięciu nic nie widać, a serwetka ładnie się prostuje sama. 

Jak widzicie moja serwetka miała duże zagniecenia, które same się rozprostowały. 

Bądźmy bardzo dokładni. 

Szczegóły smarujemy klejem i przyklejamy tak zęby pokryć całą powierzchnię. 

Odcinamy wystające elementy serwetki. 

Oto nasza torebeczka po wyschnięciu. 



fot. Aleksandra Chmielewska



13 komentarzy:

  1. wow! Nie wiedziałam, że za pomocą zwykłej serwetki można tak odmienić jakąś rzecz!
    Wyszło świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt całkiem, całkiem jestem ciekawa wytrzymałości.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja szukałam czegoś podobnego na allegro... Nawet nie pomyślałam, że mogłabym zrobić sobie taką sama! Choć pewnie największym problemem będzie znalezienie serwetek z takim wzorem :)
    PS. Utrwalasz to jakoś żeby się nie ścierało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że do utrwalenia wystarczy lakier do decoupage ;) Jednak ja niczym nie utrwalałam, a całość jest zadowalająca i nie boję się o to że cokolwiek się z tym stanie. Można sobie na np. pudełku po butach zrobić próbę i poczekać, aż wyschnie jak ktoś jest nieprzekonany ;)

      Usuń
  4. Jesteś bardzo zdolna i kreatywna. Trzymaj tak dalej!!! Torebeczka cudna.Jako stylistka nie pogardziłabym ją.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszło. Bardzo mi się podoba. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy