wtorek, 27 sierpnia 2013

white lace dress


Lato ma się ku końcowi, a szkoda.. Tegoroczne wakacje spędziliśmy nad polskim morzem. Mimo chłodnego czasem mocnego wiatru i lodowatej wody bardzo lubimy nadmorskie miasteczka. Wybraliśmy się tam w długi weekend, który okazał się być dosyć krótki na wakacyjny wyjazd. Jednak korzystaliśmy z każdego dnia, zwiedzając wybrzeże: Mrzeżyno, Kołobrzeg kończąc na Władysławowie. 

Wakacyjnego posta zamierzałam stworzyć z całości zdjęć wybierając te najciekawsze. Jednak sukienka, którą dostałam od Mamy jest tak ładna, że postanowiłam stworzyć osobnego posta z nadmorskim outfitem. Jest prosto, bez dziennego makijażu, układania włosów, bez biżuterii. Sukienka koronkowa nie potrzebuje zbędnych zrobień. Jest kobieca i elegancka. Bardzo dobrze się sprawdziła z butami nieco bardziej eleganckimi jak i prostymi klapkami. Idealna!

xxOla





13 komentarzy:

  1. śliczna sukienka i boskie zdjecia

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i so love your white dress. :)

    Designer clothes like Balenciaga available in Parlour

    OdpowiedzUsuń
  3. This is a gorgeous dress - perfect dress for the beach.

    -V
    http://stylishlyme.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka.!:)

    http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już pisałam na Modnej Polce masz świetny styl, który przypadł do mojego gustu :) dlatego również tutaj dodaje do obserwowanych i na pewno będę częstym gościem na Twoim blogu :) a w wolnej chwili zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ohh lucky girl enjoy the beach!

    www.lessismoreblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na stronie improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy