poniedziałek, 10 października 2016

Sneakersy Isabel Marant dla zwykłego śmiertelnika :-)

  W poszukiwaniu idealnych sneakersów na koturnie musieliście natknąć się na te najbardziej pożądane od Isabel Marant. Uwielbiane przez gwiazdy, blogerki, pasjonatki mody... uwielbiane przeze mnie, ale niestety tylko wirtualnie.

Te oryginalne od IM kosztują ok. 1600 - 2000 PLN moliera2 moliera2
Niestety jak to się dzieje, że rzeczami najbardziej pożądanymi powstało wiele łudząco podobnych do tych oryginalnych. Mogę pisać o podróbkach, jak poznać te oryginalne i negatywnie wyrazić się o tych którzy za cenę modnej rzeczy ze znaną metką wspierają czarny rynek. Jednak jeśli ktoś kto kupuje tzw. repliki ogólnodostępne na portalach sprzedażowych ma radość, że zabłyśnie torebką, butami znanej marki to ja szczęścia odbierać nie będę, bo nie od tego jestem.
Chciałam napisać o sneakersach na koturnie w niższych cenach, a łudząco podobnych do oryginalnych IM. Czy to nie jest marna podróba? Czy kupowanie takich replik jest fair? Dopóki nie ma (zazwyczaj krzywo) przyklejonego napisu ze wskazaniem na markę i innych prób kopiowania 1:1 myślę, że każdy może poczuć "luksus" przynajmniej ten wzorowany (cóż zrobić gdy nie mamy na więcej). Zastanówmy się czy nie mamy w szafie czegoś z Zary albo też innych marek, które kopiują projektantów. Nie od dzisiaj wiadomo, że te tańsze marki kopiują te droższe.

Zakochana w IM szukałam idealnych snekersów na moją kieszeń i natknęłam się na firmę CARINII. Ku mojemu zaskoczeniu jest to polska marka. Buty wykonywane są ze skóry licowej i czytałam bardzo pochlebne opinie klientów, przede wszystkim co mnie ucieszyło są wygodne. Wzięłam firmę pod lupę i moim zdaniem bardzo inspiruje się twórczością Isabel Marant, ale czy to źle? Nie! Każdy może sobie pozwolić na odrobinę luksusu w przystępnej cenie.



Buty od Carinii są sygnowane nazwą marki w bardzo widocznym miejscu, nie starają się udawać, że są sneakarsami od Isabel Marant, ale czy na pierwszy rzut oka nie pomyślałby tak każdy kto zna markę? Mnie osobiście przeszkadza ten napis. Te sneakersy możemy kupić za ok. 250 PLN - 469 PLN eobuwie buty-smile.

Powyższa propozycja jest godna uwagi, ale przedstawię Wam alternatywę. Od razu wpadła w moje ręce strona DeeZee i tu można było znaleźć takie sneakersy w cenie 129 PLN! Propozycja DeeZee obfitowała w kolory (było ich aż 7!), jednak na próżno ich szukać w sklepie internerowym. Buty wysprzedały się na pniu. Liczycie na ich powrót? To czytajcie dalej, może spodoba Wam się kolejna propozycja.




Ostatni tanszy zamiennik jaki przygotowałam odnośnie poszukiwanych przeze mnie sneakersów. Dostępna w sklepie ebutik.pl marka butów nieznana, również inspirowane IS, wyglądają bardzo ładnie, a ich cena zachęca do kupna 116,97 PL ebutik ebutik. Jedno jest pewne, na pewno nie będą równie wygodne co oryginalne, jakość wykonania (przypuszczam) pozostawia wiele do życzenia.



Możliwe, że skuszę się na ofertę firmy Carinii (wspierając rodzimy przemysł), ale też myślę o żmudnym zbieraniu do świnki skarbonki na oryginalne Isabel Marant. Polecam szukać też innych modeli nawet nie tych łudząco podobnych. Jest wiele marek oferujących sneakersy na koturnie, ale cóż zrobić, gdy chciałoby się mieć te "must have". Co o tym myślicie?


1 komentarz:

  1. uwielbiam snakersy na koturnie jednak podobaja mi się nike dunk sky hi ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy