piątek, 9 grudnia 2016

Cuda babci czyli Bania Agafii



Jak tylko mam czas lubię wejść do sklepu ze zdrową żywnością w poszukiwaniu czegoś dobrego do przekąszenia, ale i nie tylko. Tym razem zainteresowały mnie kosmetyki naturalne. Przeróżne, a duża ich część pochodziła ze wschodu. Od razu wpadły mi w oko maski Bania Agafii, w foliowych torebkach (podobnych do tych którymi uzupełniamy pojemnik z płynem do rąk). Początkowo kupiłam jedną - nie wiem dlaczego, ale była to odmładzająca z białą glinką :-) ... chyba czuję już upływający czas. Od razu wypróbowałam ją i rewelacja! Później dokupiłam kolejne produkty, które postaram się zrecenzować.



MASKA DO TWARY - ODMŁADZAJĄCA BIAŁA GLINKA

Opis z opakowania: Delikatna maska do twarzy na odżywczym mleku łosia w połączeniu z syberyjskimi ziołami specjalnie stworzona dla odmłodzenia skóry. Mocno nawilża, stymuluje odnowę komórek, podnosi elastyczność skóry i zrównuje koloryt skóry twarzy.
Moja opinia: Maska jest cudowna! Opakowanie jest wydajne. 
Działanie: Nawilża, ładnie pachnie i jest delikatna, nie szczypie. Wrażenie chłonięcia maski w skórę. 
Efekty: Szara skóra, staje się zdrowsza i jaśniejsza, w dotyku gładsza i miękka. 
Cena: ok. 8 zł (można znaleźć taniej) /100 ml




MASKA-LIFYING DO TWARZY - TONIZUJĄCA

Opis z opakowania: Maska do twarzy z widocznym efektem liftingu, tonizuje skórę i wyrównuje koloryt twarzy. Naturalne składniki, wchodzące w skład maski, nawilżają skórę, podnoszą jej sprężystość i elastyczność.
Moja opinia: lifitingu jeszcze chyba nie potrzebuję, ale lepiej chuchać na zimne :-) bardzo fajna maska jednak mnie przeszkadza mocny drażniący zapach. 
Działanie: kremowa konsystencja, nie szczypie, szybko się wchłania w skórę
Efekty: wydaje mi się, że dużego efektu liftingu czy napięcia skóry nie ma, ale maska bardzo fajnie nawilża i rozświetla skórę
Cena: ok. 8 zł (można znaleźć taniej) /100 ml




MASKA DO TWARZY - DAURSKA -TONIZUJĄCA

Opis z opakowania: Maska na ziołach z Darii czystego ekologicznie rejonu na pograniczu Rosji i Chin, specjalnie stworzona do delikatnej pielęgnacji zmęczonej i wrażliwej skóry twarzy. Usuwa podrażnienia, nawilża, podnosi ochronne właściwości skóry, zwracając skórze zdrowy i zadbany wygląd.
Moja opinia: wszystkie te maski są rewelacyjne i idealne, by odżywić skórę szczególnie w jesienią i zimą.
Działanie: nie podrażnia, zapach przyjemny
Efekty: pozostawia skórę miłą i delikatną, odżywia i nawilża
Cena: ok. 8 zł (można znaleźć taniej) /100 ml

Wszystkie te maseczki mają podobną konsystencje, działają w podobny sposób: dobrze wchłaniają w skórę, podobnie się zmywają. Maski Bania Agafii są po prostu cudowne. Warta wypróbowania tym bardziej, że inwestycja niewielka.



RBA NA 5 SOKACH CEDR - BALSAM NALEWKA DO SUCHYCH I OSŁABIONYCH WŁOSÓW 

Opis z opakowania: Balsam do suchych i osłabionych włosów – odżywienie i wzmocnienie – na bazie organicznego soku z brzozy i organicznego oleju cedrowego, nasyca włosy niezbędnymi mikroelementami, wzmacnia. Organiczny sok z brzozy i pięciornik krzewiasty (kurylska biała herbata) nawilżają włosy, wygładzają, ułatwiają układanie. Organiczny olej cedrowy bogaty w wielonienasycone kwasy tłuszczowe i witaminy intensywnie odżywia i uszczelnia strukturę włosów. Organiczny olej lniany regeneruje zniszczone włosy, zwiększa ich wytrzymałość i elastyczność.
Moja opinia: podeszłam do tej odżywki nieco z rezerwą, może to nasze przyzwyczajenie "jak coś nie kosztuje to nie działa". Skusiłam się niską ceną i zachęciły mnie do kupna maski, z których jestem zadowolona. Bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. 
Działanie: nakłada się ją po umyciu, bez problemu, pozwala włosom rozplątać się po umyciu, nie jest tłusta jak inne odżywki, ani śliska przez co nasze włosy będą później obciążone. 
Efekty: włosy są odżywione, nawilżowne i błyszczą
Cena: ok. 5 zł /280 ml

*nie jest to post sponsorowany. 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam te kosmetyki :) Testowałam już maski do twarzy, na włosy, szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę sie ze wrociłaś ;) brakowało mi Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń

Followers / Obeserwatorzy