poniedziałek, 27 marca 2017

OUKITEL U16 MAX - więcej niż większy

Dzisiaj będzie nietypowo.
Zawsze rozmawiamy o kosmetykach, urodzie, jedzeniu (instafood), modzie, przyszedł czas na coś co pozwala nam utrwalać każdą naszą chwilę z którą się dzielimy w mediach społecznościowych. OUKITEL U16 MAX brzmi egzotycznie co nie? Postaram się tego Pana Wam przedstawić.


Czasami mam chwilę przerwy od pracy i codziennych obowiązków i przeglądam co nowego słychać w świecie technologii. Natknęłam się na telefon mi całkiem nieznany Oukitel U16 MAX, zawsze skłaniamy się ku temu co znane, prawie w ciemno wybieramy Nokia, Iphone, Siemens ostatnio nawet Huawei, dlaczego by nie poznać innych marek które za mniejsze pieniądze dadzą nam to czego szukamy i co oczekujemy od telefonu.

Telefon promowany słowami MORE THAN BIGGER w czym zawierają się jego 3 główne zalety: duży ekran, z wytrzymałą baterią i z dużą pamięcią. Super! Z kobiecego punktu widzenia: dużo pamięci - dużo zdjęć, wytrzymała bateria - w końcu nie będę musiała wszędzie chodzić z powerbankiem i duży ekran - no w końcu, po moim małym Iphone 5s to będzie coś! Już niestety 4 calowy mi ekran nie wystarcza, telefon Oukitel U16 to aż 6 cali! Zobaczcie jak wygląda na tle innych telefonów:



Co więcej jest dla mnie ważne - jakość. Jakość wykonania, jakość zdjęć jakie zrobię tym telefonem, po prostu JAKOŚĆ. Popatrzmy co w tej kwesti mówi producent. Główny aparat ma 13MP, a kamerka do selfie 5MP. Mam nadzieje, że będzie mi dane wypróbować ten telefon. 


Telefon kosztuje ok. 600 zł w Chinach. W Polsce się jeszcze z nim nie spotkałam, ale wydaje mi się, że już za niedługo tak jak Huawei wszedł szturmem na nasz rynek, tak z tym modelem się jeszcze zetkniemy. 


Post jest sponsorowany. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers / Obeserwatorzy