piątek, 7 kwietnia 2017

DIETA z oxy diet - początki.



Od tygodnia testuję dietę OXY. Jestem już po pierwszym etapie detox. Jeszcze nie ocenię działania diety, czy schudłam czy nie. Mogę jedynie powiedzieć, że wybór jadłospisu jest spory i jest to dosyć duże ułatwienie. 
Nie mamy ochoty na kurczaka? - wymieniamy na co innego. I tak jest przy każdym posiłku, a jest ich 5. Ta dieta nie tylko nas odchudza, ale i uczy systematyczności i zdrowego żywienia, więc jeśli nie schudniemy to przynajmniej czegoś się nauczymy. 

Jeśli chcecie więcje postów o mojej przygodzie z dietą dajecie znać :-) 

Oto przykładowe śniadanie jakie miała w czasie detoxu czyli hiszpańska szałwia chia wieczorem zalana kefirem (tu akurat miałbyć jogurt, ale na szczęście można zamieniać produkty i kefir 2% był dozwolony) + jagody (tu też musiałam korzystać z tego co miałam dostępne w lodówce), pomarańcza i orzechy włoskie (u mnie pekan).


1 komentarz:

Followers / Obeserwatorzy